کسب درآمد از طریق اینترنت؛ بخش اول
یکی از مقوله های جذاب در دنیای مجازی که باعث جذب تعداد زیادی از کاربران شده، کسب درآمد از طریق اینترنت می باشد. این مسئله باعث شده که تعدادی از افراد اقدام به فروش پکیج های کسب درآمد در اینترنت کنند. اما تا چه حد می توان نسبت به این بازار کار که وسعت آن به اندازه کل دنیا می باشد اعتماد داشت و بر روی آن سرمایه گذاری کرد.
روش های متعددی در زمینه اشتغال در سطح اینترنت وجود دارد که ما به مرور در این وبلاگ قصد داریم آن ها را به صورت موردی به بحث گذاشته و به امتیازات، فرصت ها، موانع و چالش های موجود در آن دست بیابیم. فعلا در همین پست ابتدا به صورت کلی به بحث اشتغال در این مورد خواهیم پرداخت تا در پست های آینده به صورت جزئی تر به این مسئله خواهیم پرداخت.
در ابتدا به این بحث می پردازیم که نیازهای اولیه یک کسب و کار اینترنتی چه می باشد و شما باید برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی به چه مواردی نیاز خواهید داشت.
بیزینس
1. تعیین هدف:
یکی از مسائلی که خیلی می تواند در پیشبرد کار به فرد کمک کند، تعیین هدف می باشد. مشخص کردن اهداف کوتاه مدت و بلند مدت می تواند در افزایش تلاش و رسیدن به بهره وری مناسب و موفقیت در کار مؤثر باشد. سعی کنید که در ابتدا تعیین کنید که قصد دارید در کوتاه مدت به چه رتبه و درجه ای برسید و در بلند مدت در کجا قرار داشته باشید. داشتن اهداف کوتاه مدت باعث می شود که شما لذت رسیدن به هدف را چشیده و همین مسئله باعث می شود که سعی شما برای رسیدن به هدف بعدی مضاعف گردد.
اگر بخواهیم صرفاً با تعیین یک هدف درازمدت در کار خود موفق شویم، احتمال رسیدن به هدف نهایی یعنی موفقیت در کار، برای ما دشوار خواهد بود. تعیین اهداف کوتاه مدت باعث می شود که مسیر برای ما کوتاه تر به نظر آید و هم با این کار دقت در روش انجام کارها بالاتر رود.
منبع:iwork.blog.ir