پکیج های درآمدزایی؛ اغراق یا واقعیت
مرورگر خود را باز می کنید، در گوگل کلمه ای را جستجو می کنید، در همین حین با انبوهی از تبلیغات پکیج کسب درآمد رو به رو می شوید که همه وعده های کسب درآمدهای میلیونی و حتی میلیاردی هم به شما می دهند. در این پست قصد داریم این موضوع را بررسی کنیم که علل و عوامل فروش این محصولات چیست و این وعده ها تا چه حد به واقعیت نزدیک هستند.
یکی از مسائلی که امروزه گریبانگر خیلی از افراد جامعه می باشد، بیکاری و نداشتن درآمد مناسب برای گذران زندگی است. خیلی از افراد به همین دلیل روش های متعددی را برای کسب درآمد امتحان می کنند و متأسفانه در بیشتر اوقات افراد به دنبال شغلی راحت و بدون دردسر و دارای درآمد بالا می باشند. عده ای با استفاده از این موقعیت و شناخت این مسائل اقدام به فروش پکیج های کسب درآمد می کنند و همین مسأله است که ما در این پست قصد داریم به ایراداتی که در این زمینه وجود دارد را مورد بررسی قرار دهیم

1. دادن وعده های کسب درآمد بالا بدون نیاز به تلاش فراوان
یکی از ایراداتی که می توان به این مسأله گرفت، این است که فروشنده های این محصولات ادعا می کنند که شما می توانید با کمترین زحمت به درآمد بالایی برسید. ایراد این مسئله اینجاست که راه اندازی هر فعالیت تجاری مستلزم صرف وقت و هزینه در رابطه با تبلیغات، تهیه ملزومات و مواردی از این دست می باشد که خود این مسئله اثبات می کند که وعده کسب درآمد بدون زحمت امکان پذیر نمی باشد. البته توجه داشته باشید که فعالیت های تجاری در اینترنت به دلیل آن که گستره زیادی را پوشش می دهد قطعاً به طبع درآمدهای بیشتری را برای فعالین در این حوزه را ارائه خواهد کرد ولی این کار مستلزم تلاش و کوششی زیاد می باشد.

2. دادن وعده درآمدهای کلان در آینده نزدیک
همان طور که می دانید هر فعالیت تجاری که حتی در تماس مستقیم با مردم باشد نیاز به صرف وقت حداقل 1 الی دو سال می باشد این در حالی است که این افراد قول های چند ماهه به مشتریان خود می دهند و همین مسأله خود بیانگر عدم صداقت فروشنده می باشد.

3. فروش پکیج های درآمدزایی با قیمت های بسیار پایین
یکی از اساسی ترین سوالات درباره این پکیج ها این است که چرا با وجود داشتن وعده کسب درآمدهای بالا این پکیج ها با قیمت های بسیار پایین عرضه می شوند. اگر این مسئله یعنی وعده کسب درآمد میلیونی واقعیت دارد، چرا این پکیج ها با قیمت بسیار پایین عرضه می شوند در حالی که این پکیج ها به علت داشتن ارزش بالا می توانند با قیمت ها میلیونی عرضه شوند.

4. چرا فروش پکیچ، چرا استفاده نکردن از اطلاعات پکیج:
نکته جالب توجه این مسئله این است که چرا باید پکیجی را فروخت که می توان از آن به درآمد بالایی از طریق آن رسید. فروش این محصول به این ارزش به هر دلیلی هم که باشد توجیه اقتصادی نداشته و ندارد. باید توجه داشت که باید حتماً مسئله ای وجود داشته باشد که با وجود ظرفیت بالای این محصول فروش آن ایده بر اجرای آن ترجیح داده شده است.

5. نبود هیچ تضمینی در جهت رسیدن به درآمد وعده داده شده:
اگر به متن تبلیغات آن ها توجه کنید هیچ تضمینی که درباره رسیدن به درآمد مورد نظر گفته شده باشد نیست. اگر واقعاً این درآمدزایی با وجود این پکیج ایجاد شود باید قطعاً تضمینی هم برای کیفیت محصول وجود داشته باشد چون فروش محصولی که فاقد تضمینات و گارانتی لازم باشد هیچ توجیهی نخواهد داشت.
در پایان ما با بیان این مسائل قصد نداشتیم که بیان کنیم کسب درآمد از اینترنت ممکن نیست، بلکه فقط قصد ما این بوده و هست که شما فریب تبلیغات اغراق شده این محصولات را نخورید و صرفاً با داشتن پشتکار به هدف نهایی خود یعنی کسب درآمد معقول برسید. همان طور که قبلاً هم ذکر کردیم به دست آوردن درآمدهای کلان از طریق اینترنت میسر می باشد منتها باید توجه داشت که رسیدن به آن مستلزم صرف وقت، هزینه و تلاش می باشد و هیچ وقت نمی شود راه صد ساله را یک شبه طی نمود.

منبع: ای ورک