معرفی شغل؛ راه اندازی کانال های تلگرامی
امروزه افراد زیادی بر روی موبایل خود اپلیکشن تلگرام نصب کرده اند. داشتن امکانات جانبی این نرم افزار به خصوص امکان راه اندازی یک کانال فرصت خوبی را برای افرادی که به دنبال کسب درآمد از طریق این نرم افزار هستند را به وجود آورده است. امروز قصد داریم به صورت مفصل به بررسی این موضوع بپردازیم

گذاشتن تبلیغات، فروش محصول، محلی برای تبلیغات در رابطه با شغل و گرفتن سفارشات از جمله راههای کسب درآمد در این اپلیکیشن می باشد. اما برای آنکه بتوان در این زمینه ها فعالیت کرد، در وهله اول داشتن یک کانال با تعداد اعضای بالا می باشد. برای آن که بتوانید یک کانال با تعداد اعضای بالا داشته باشید می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

اضافه کردن شماره تماس هایی که موبایل خود دارید تا حداقل تعداد افراد داخل کانال به حدود 50 نفر برسد
ارسال منظم پست و در یک ساعت مشخص در روز و ارسال نکردن رگباری چند پست با هم
ارسال نکردن مطالب در ساعات استراحت
ارسال نکردن تبلیغات در ابتدای راه اندازی کانال
 انجام تبادلات با کانال هایی که دارای عضو بیشتری هستند.
استفاده از نرم افزارهای اضافه کننده ممبر
تبلیغات در گروه ها
برگزاری مسابقات با جایزه

تلگرام

همه این روش ها می تواند در افزایش کاربران کانال تلگرامی مؤثر باشند. باید در نظر داشته باشید که کانال های تلگرامی همیشه به دلیل داشتن بازار رقابتی امکان ریزش اعضا را دارند. این شما هستید با مد نظر قراردادن مسائل می توانید این بحث را مدیریت کرده و روند ریزش اعضا را در کانال را کاهش دهید.

پس از آنکه توانستید تعداد اعضا را به حد متعادلی برسانید می توانید فعالیت خود را آغاز کنید. البته باید توجه داشت که تبلیغات ارسال به هیچ گاه نباید از حد معمول فراتر روند، مثلا سعی کنید بعد از ارسال از 20 پست یک تبلیغ در کانال خود قرار دهید تا تبلیغات شما تأثیر بیشتری در پیشرفت کار شما داشته باشد.

منبع: آی ورک | iwork.blog.ir

درخواست مشورت برای شغل